پویش دلگرمی احسان از روز ۱۱ دی با اهدای ۲۱۵ وسیله گرمایشی از بخاری‌های برقی و گازی و نفتی در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پویش دلگرمی احسان از روز ۱۱ دی با اهدای ۲۱۵ وسیله گرمایشی از بخاری‌های برقی و گازی و نفتی در مناطق مختلف استان به خصوص مناطق سردسیر آغاز شد.

محمود ابراهیمی افزود: این وسایل گرمایشی با مشارکت ۱۰۰گروه جهادی، سازمان‌های مردم نهاد در اختیار جامعه هدف ستاد اجرایی امام قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: این پویش با توجه به شدت برودت هوا و در استان اجرا و برای خرید این اقلام بیش از ۲.۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ستاد اجرای فرمان امام در راستای محرومیت‌زدایی پویش‌های مختلف در سطح استان برگزار کرده است، گفت: مشق احسان، همدلی و احسان، سفیر احسان، احسان و احسان مهدوی، سفره احسان و توزیع مرغ منجمد و بسته‌های معیشتی را در سطح استان از ابتدای سال برگزار کرده و پویش "درس و بازی احسان دانش‌آموزان" را نیز در دستور کار قرار داده است.

وی به توزیع نوشت‌افزار و بسته‌های تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند و کنکوری‌ها در سطح استان اشاره کرد و گفت: این پویش‌ها در راستای اجرای طرح عدالت آموزشی اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار