اضافه شدن دو واحد به واحد‌های بهداشتی کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز فعالیت دو واحد بهداشتی با ۶۵۰ میلیون تومان هزینه، خبر داد.

کورش ساکی، در جمع خبرنگاران گفت: مرکز تخصصی سلامت روان جامعه نگر به منظور ارائه خدمات سلامت روان تخصصی به شهروندان در مرکز منتخب سپهری با ۳۵۰ میلیون تومان از اعتبارات وزارت بهداشت به بهره‌برداری رسید.

او افزود: در این مرکز، خدمات تخصصی مراقبت پس از ترخیص شامل معاینه در منزل و پیگیری تلفنی، مراقبت مشارکتی، ارجاع بیماران نیازمند بستری در بیمارستان‌های مرتبط با مرکز سلامت روان جامعه‌نگر ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار کرد: این مرکز با جذب گروهی متخصص شامل روانپزشک، روانشناس بالینی و مددکار اجتماعی آماده ارائه خدمات تخصصی رایگان سلامت روان است.

ساکی گفت: مرکز دولتی طب کار نیز برای تسهیل در خدمت رسانی به شاغلان با ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مرکز خدمات جامع سلامت صدوقی گشایش یافت.

به گفته او، معاینات بدو استخدام و دوره‌ای شاغلان، تعیین تطابق کاری فرد با شغل و معاینات پزشکی شامل آزمایش ظرفیت ریه، نوار قلب، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کوررنگی همچنین معاینه پزشک از خدمات این مرکز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی فعال در منطقه کاشان، فعالیت این مرکز به بهبود وضع سلامت شاغلان کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.