معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان طرح‌های مشاغل خانگی خبر داد.

ساعد عنبری با اشاره به پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان ۹۲۰ طرح مشاغل خانگی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون یک هزار و ۳۲۳ طرح به ارزش ۵۱ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

او افزود: طرح‌های موجود در بانک‌های کشاورزی و پست بانک اخیرا تعیین تکلیف شده اند و متقاضیان باید به این بانک‌ها مراجعه کنند.

قنبری ادامه داد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی پست بانک و بانک کشاورزی هر کدام ۱۵ میلیارد تومان به صورت جداگانه است که تاکنون ۱۸ میلیارد تومان طرح به پست بانک و ۱۷ میلیارد تومان طرح به بانک کشاورزی معرفی شده است.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امسال، ۸۶ میلیارد تومان منابع تعریف شده برای این مشاغل در استان است که بر اساس دو شاخص نرخ جمعیتی (۶۰) و بیکاری (۴۰) سهم شهرستان‌های استان مشخص شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: سایت مشاغل خانگی استان حدود ۱۰ روز است که در دسترس است و هیچ گونه مشکلی در ثبت و ارائه تسهیلات وجود ندارد.

بانک‌های توسعه تعاون، بانک رفاه، بانک کشاورزی و پست بانک در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت این تسهیلات را به عهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.