معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از اجرای دومین طرح کنترل تاخیر ناوگان اتوبوسی حمل و نقل عمومی استان خبر داد.

طحان از آغاز دومین طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده‌ای استان سمنان خبر داد و بیان کرد: پایانه‌های مسافری استان سمنان میزبان این طرح هستند.

وی ارتقای سطح خدمات قابل ارائه به مسافران حمل و نقل عمومی استان سمنان را هدف این طرح دانست و تاکید کرد: در این طرح کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافری مستقر شده و به صورت نظارت میدانی و کنترل سیستمی، تأخیر ناوگان اتوبوسی را بررسی و با تخلفات احتمالی مطابق مقررات مربوط برخورد قانونی خواهند کرد.

معاون راهداری استان سمنان با بیان اینکه نخستین مرحله این طرح همزمان با تیرماه سال جاری انجام شد، ابراز کرد: از تاریخ دهم لغایت شانزدهم دی ماه نیز برای دومین بار در پایانه‌های عمومی مسافری استان به اجرا درآمده است.

طحان با بیان اینکه طرح ویژه کنترل تأخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده شش ضوابط حمل و نقل مسافر و بند شش منشور حقوق مسافر است و با جدیت پیگیری می‌شود، تاکید داشت: سامانه پلاک خوان و سپهتن برای کنترل زمان سفر از مبدا تا مقصد از مزایای این طرح برای مسافران است.

وی افزود: کنترل در مقصد ناوگان ورودی به هر استان و مستند سازی تخلفات تأخیرهای غیر معمول هنگام سفر و ارجاع با قید فوریت آن به استان مبدا حرکت از دیگر مزایای طرح یاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار