نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: استقبال نکردن مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب برای تجمعات خشونت‌آمیز و آشوب طلبانه کام دشمنان را تلخ کرد.

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه با بیان اینکه برخورد قانونی دستگاه قضا با اغتشاشگران و آشوبگران ضروری است، افزود: اگر فردی با هدایت دشمن از آن سوی مرز‌ها به خیابان بیاید و گاهی از سلاح سرد و گاهی از سلاح گرم استفاده کند، جان و مال و امنیت جامعه را به خطر بیاندازد و قصد تشویش اذهان و محاربه داشته باشد، قوه قضائیه باید طبق قانون این‌ها را به اشد مجازات برساند.

او گفت: جوانانی که مسالمت‌آمیز اعتراض می‌کردند، فرزندان ما هستند، آن‌ها را بیگانه از خودمان نمی‌دانیم و باید تلاش کنیم مشکلاتشان حل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از افراد انتقادشان را مسالمت آمیز بیان می‌کردند و اقدامات خرابکارانه‌ای هم نداشتند، گفت: مجلس، قوه قضائیه و دولت نباید این‌ها را به حساب دشمنی بگذارند.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه استقبال نکردن مردم از فراخوان‌های ضدانقلاب خواب آشفته آن‌ها را جور دیگری تعبیر کرد، گفت: دستگاه قضایی اجازه ندهد آرامش و امنیت اجتماعی مردم به مخاطره بیافتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.