بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لوکادیا تمایل به جدایی داشته و نمی‌توانیم از او خرده بگیریم.

وحید امیری  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: بازی سنگینی بود و بازیکنان ما با تمرکز و تلاش زیادی که در این هفته داشتند توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.  

او درباره جدایی برخی بازیکنان از پرسپولیس مثل لوکادیا و ادامه روند خوب این تیم در لیگ، بیان کرد: اینجا پرسپولیس است، نمی‌توان کسی را با زور در تیم نگه داشت. بازیکن باید با تمام وجود و راضی و خوشحال در پرسپولیس بازی کند. بازیکنانی که در تیم حضور دارند با تمام وجود تلاش می‌کنند تا پرچم باشگاه را بالا نگه دارند.   بازیکنی که هم از تیم رفته تمایل به جدایی داشته و ما دوست داشتیم که او در تیم بماند، اما نمی‌توان به او خرده گرفت که چرا از تیم ما جدا شده و نمی‌خواهیم بیش از حد خودمان را درگیر این مسئله کنیم.

امیری دربراه اینکه لوکا دیا گفته همبازیانم می‌دانند چرا از تیم پرسپولیس جدا شده‌ام، گفت: نمی‌دانم چرا از تیم جدا شد و اطلاعی در این مورد ندارم، اما به نظرش احترام می‌گذارم و به اوهم خرده نمی‌گیریم. در پرسپولیس همه باید با عشق و  با تمرکز بالا بازی کنند واگر ذهن بازیکن کمی هم درگیر باشد نمی‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم او در ادامه زندگی‌اش موفق باشد. پرسپولیس نشان داده که متکی به بازیکن نیست. امروز هم این مسئله را بار دیگر نشان دادیم. هر بازیکنی لباس این تیم را می‌پوشد باید با تمام وجود در اختیار تیم باشد.

بازیکن پرسپولیس درباره  قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: هنوز خیلی زود است که از قهرمانی حرف بزنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

او درباره  اینکه تیم نیاز به تقویت دارد یا نه گفت: این مسئله در حطیه اختیارات من نیست که در موردش حرف بزنم باید کادرفنی و مدیریتی باشگاه دراین مورد اظهار نظر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار