تیم فوتبال محمدیار نماینده آذربایجان غربی به لیگ دسته سه صعود کرد.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال آذربایجان‌غربی با قهرمان تیم اتحاد محمدیار همراه شد تا به عنوان نماینده استان به لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور صعود کند.

آخرین بازی فصل جاری لیگ برتر فوتبال استان عصر جمعه در ورزشگاه تختی محمدیار برگزار شد و تیم اتحاد این شهر ۳ بر صفر گسترش خوی را شکست داد و قهرمان فوتبال آذربایجان‌غربی شد.

در پایان مسابقات قهرمانی فوتبال آذربایجان‌غربی، تیم اتحاد محمدیار با ۶ امتیاز قهرمان شد و تیم ۹۰ ارومیه با ۵ امتیاز و گسترش خوی با ۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

در این فصل لیگ که با عنوان یادآوار مرحوم محمد کنعانی برگزار شد ۱۴ تیم در ۲ گروه شمال تیم‌های مبل باران سلماس، گسترش خوی، هدف دیلمان سلماس، ۹۰ ارومیه، اروم اسپور، اروم کیا، نوژین بهار و در گروه جنوب با تیم‌های شاهو مهاباد، منتخب سردشت، حاجی خوش مهاباد، شهرداری اتحاد محمدیار، بوکان جوان، کارگران میاندواب و یاران پیرانشهر با هم رقابت کردند.

در پایان دور گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه ۷ به مرحله نهایی راه یافتند و در پایان دور گروهی چهار تیم اتحاد محمدیار، شاهو مهاباد از جنوب و ۹۰ ارومیه و گسترش خوی از شمال به دور نهایی راه یافتند که نماینده مهاباد از حضور در رقابت‌ها انصراف داد.

در این مرحله تیم‌ها با یکدیگر مسابقه دادند و در پایان اتحاد محمدیار عنوان قهرمانی را کسب کرد تا سال آینده نماینده آذربایجان غربی در لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.