مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، یک شهید گمنام در کرمان تشییع می‌شود.

 سرهنگ مهدوی فرد با تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم چند برنامه در تهران و کرمان برگزار می‌کند.

او برگزاری نمایشگاه سیره زندگی حاج قاسم در باغ موزه تهران به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از برنامه‌های این مجموعه در خارج از استان عنوان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: توزیع نشریه ۳ زبانه در بین زائران از جمله برنامه‌های این اداره طی ایام دهه مقاومت است.

او تصریح کرد: تشییع شهیدگمنام در روز سه شنبه ۱۳ دی، همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

سرهنگ‌مهدوی فرد اجرای دعای ندبه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام و پخش مستقیم آن از شبکه یک صدا و سیما را از دیگر برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد.

او رونمایی و پخش دو مستند بیت المقدس و کربلای ۴ را از جمله برنامه‌های این اداره در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم عنوان کرد و بیان داشت: در این دو مستند نقش حاج قاسم در فرماندهی لشکر در خصوص این عملیات‌ها به مدت ۳۰ دقیقه جمع آوری شده است و در دهه مقاومت از صدا و سیما پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار