مجلس نمایندگان امریکا پرونده‌های مالیاتی ترامپ را منتشر کرد که بر این اساس، کل بدهی مالیاتی وی ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار است.

مجلس نمایندگان امریکا پرونده‌های مالیاتی ترامپ را منتشر کرد که بر این اساس، درآمد تعدیل شده ترامپ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و کل بدهی مالیاتی وی چهار میلیون و چهارصد هزار دلار است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، «کمیسیون راه‌ها و منابع» مجلس نمایندگان آمریکا بالاخره سوابق مالیاتی دونالد ترامپ را منتشر کرد.

تصمیم به انتشار این مدارک چندهزار صفحه‌ای پس از نبردی طولانی در دادگاه، از سوی کمیسیون راه‌ها و منابع آمریکا به رهبری حزب دموکرات اتخاذ شد.

بر اساس این اسناد، درآمد تعدیل شده ترامپ از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، ۵۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و کل بدهی مالیاتی وی چهار میلیون و چهارصد هزار دلار است.

در این گزارش آمده است: «رئیس جمهور پیشین با این ادعا که در کسب و کار خود متحمل زیان‌های قابل توجهی شده است، مالیات بر درآمد کمی پرداخت کرده است».

این کمیته در گزارش خود همچنین سازمان امور مالیاتی را به عدم بررسی اظهارنامه مالیاتی ترامپ متهم کرد. اواسط ماه دسامبر، یک کمیته پارلمانی به انتشار اظهارنامه مالیاتی سالانه ترامپ در بازه زمانی ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ رأی داد.

از سه سال پیش تاکنون، این کمیته از ترامپ خواسته است اظهارنامه‌های مالیاتی خود را تحویل دهد، اما او نپذیرفت و برای جلوگیری از تحویل داده‌ها مالیاتی خود در دستگاه قضایی طرح شکایت کرد.

ماه نوامبر گذشته، نبرد حقوقی ترامپ به پایان رسید و به دادگاه عالی منتهی شد. این دادگاه از تصمیم کمیته مجلس نمایندگان حمایت کرد. ترامپ بلافاصله به انتشار اظهارنامه‌های مالیاتی خود واکنش نشان داد و گفت: «دموکرات‌ها هرگز نباید این کار را می‌کردند، دادگاه عالی هرگز نباید آن را تأیید می‌کرد، این اقدام ممکن است عواقب وحشتناکی برای بسیاری از مردم داشته باشد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار