کریم بنزما بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره پرحاشیه امشب با بازوبند کاپیتانی رئال مادرید به مستطیل سبز بر می‌گردد.

بنزما به دلیل مصدومیت نتوانست تیم ملی فرانسه را در جام جهانی قطر همراهی کند. او بعد از بازیابی سلامت خود انتظار بازگشت به اردوی آبی‌ها را داشت، اما این اتفاق رخ نداد و حواشی زیادی هم برای این بازیکن به همراه داشت. با وجود همه این اتفاقات، کریم حال آماده است تا در اولین بازی رئال بعد از جام جهانی حضور پیدا کند.

ستاره فرانسوی خط حمله رئال مادرید امشب در ترکیب اصلی تیمش در بازی مقابل وایادولید حضور دارد؛ این در حالی است که ستاره‌هایی که تا پایان جام در قطر حضور داشتند (مودریچ، شوامنی و کاویگا) روی نیمکت هستند. وینی جونیور هم که تیم ملی کشورش در مرحله یک چهارم نهایی به دست کرواسی حضور شد در ترکیب اصلی رئال برای بازی امشب حاضر است.

بنزما چند هفته عجیب و پرتنشی را پشت سر گذاشت. او در تمرینات پیش از جام جهانی فرانسه به دلیل مصدومیت عضله ران، خداحافظی تلخی با خروس‌ها داشت. اطرافیان این ستاره فرانسوی در آن مقطع معتقد بودند که او می‌تواند از مرحله یک هشتم نهایی در ترکیب فرانسه حضور پیدا کند. دشان، اما با این موضوع مخالف بود تا شایعات زیادی در خصوص اختلاف این مربی با ستاره رئال مطرح شود. با این وجود، اما کریم نتوانست در قطر بازی کند و فرانسه نیز فینال را به آرژانتین باخت؛ فینالی که شاید با حضور بنزما نتیجه دیگری در آن رقم می‌خورد!

برنده توپ طلای سال گذشته در هفت بازی خود در این فصل از لالیگا موفق به زدن پنج گل شده است. این مهاجم باتجربه که امشب به عنوان کاپیتان رئال مادرید در بازی با وایادولید حضور خواهد داشت امیدوار است که بتواند با گلزنی و درخشش، آمادگی بالای خود را به رخ منتقدانش بکشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار