مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان مهر، این شهرک صنعتی گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

سید مصطفی هاشمی پس از بازدید از شهرک صنعتی مهر در جلسه با فرماندار شهرستان مهر گفت: با توجه به نزدیکی شهرستان به پارس جنوبی، ظرفیت مهمی در این شهرک صنعتی برای استقرار و فعالیت صنایع مرتبط با نفت و گاز و پتروشیمی فراهم شده است و سرمایه گذاران می‌توانند از این مزیت نسبی استفاده کنند.

او بر آماده سازی زیرساخت‌های شهرک صنعتی مهر برای جذب سرمایه گذار از برنامه این شرکت برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: در زمینه اجرای طرح‌های توسعه زیرساختی در این شهرک صنعتی طرح‌های دیوار هدایت سیلاب، شبکه داخلی فاضلاب و شبکه روشنایی اجرا شده است.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه شهرک صنعتی مهراز شهرک‌های صنعتی درحال توسعه استان است، گفت: شهرک صنعتی مُهر با ۲۰۰ هکتار مساحت از ظرفیت استقرار ۲۵۰ واحد صنعتی با اشتغالزایی پنج هزار نفر برخوردار است و هم اینک ۲۲ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان فعالیت در این شهرک منعقد شده و ۵ واحد نیز با اشتغال ۱۲۰ نفر در مرحله بهره برداری است.

هاشمی در ادامه از آماده شدن اسناد تک برگ این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک بیش از ۳۰۰ سند تک برگ صادر شده است.

در این جلسه فرماندار شهرستان مهر نیز با قدردانی از اقدامات انجام شده در شهرک صنعتی خواستار تداوم نگاه ویژه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس به این شهرک صنعتی شد.

حمزه محمدی گفت: یکی از اولویت‌های مهم در شهرستان ایجاد اشتغال بویژه برای جوانان است که در این زمینه شهرک‌های صنعتی مهمترین بستر برای ایجاد اشتغال است.

در این جلسه حمزه محمودی بعنوان مسئول جدید شهرک صنعتی مهر معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.