اهالی روستای نشلج کاشان امروز با حضور پرشور خود در تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، ارادت خود را به ارزش‌های والای دین و انقلاب اسلامی اثبات کردند.

مردم منطقه کاشان یک هفته از لاله گمنام میزبانی کردند و امروز این شهید گمنام ۲۰ ساله از عملیات کربلای ۵ را در روستای نشلج به آغوش خاک سپردند. روستای گردشگری نشلج تا کنون ۲۳ شهید تقدیم انقلاب کرده است همچنین سه شهید این روستا نیز در رکاب حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقد در مشهد اردهال به شهادت رسیده اند.

روستای نشلج بیش از هزار سال سابقه دارد و دارای مراسم معنوی و عزاداری ویژه و سنتی است که در شهرستان کاشان زبانزد خاص و عام است، زیرا در زمان شهادت امام زاده حضرت سلطان علی ین امام محمد ۳ تن از اهالی روستای نشلج در رکابش به شهادت رسیدند.

مزار مطهر باقر (ع)، فرزند بلا فصل امام محمد باقر (ع) و برادر امام جعفر صادق (ع) در مشهد اردهال کاشان، به عنوان یکی از چهار امامزاده لازم‌التعظیم، هر سال پذیرای میلیون‌ها زائر از داخل و خارج از کشور می‌باشد.

پیکر شهید گمنام دیگری نیز امروز با استقبال خوب اهالی روستای مار اردستان و همچنین دیگر روستاییان منطقه برزاوند تشییع شد. در برخوار نیز اهالی این شهرستان از پیکر چند شهید استقبال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.