نایینی با اشاره به روی‌آوردن دشمن به جنگ ترکیبی در مقابله با ایران، گفت: اغتشاشات خیابانی بخشی از جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان برای تغییر باورها در داخل کشور است.

رییس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور علی محمد روز جمعه در تجمع نهم دی مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر، افزود: اغتشاش‌های داخلی، جنگ رسانه ای، اجماع بین المللی و تهدیدات نظامی، بخش هایی از روشها و الگوهای مقابله و فتنه دشمنان است که دایم تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ امروز دشمن با جمهوری اسلامی ایران را باید شناخت و متناسب با آن آرایش گرفت، تاکید کرد: در جنگ شناختی باورهای جامعه هدف است و راه مقابله با آن به گفته رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین است که باید در آن دروغ‌های دشمن، شبهات فکری جوانان و گره های ذهنی باز شود.

نایینی با تاکید بر اینکه با جوانان باید ارتباط گرفت، گفت: طبق فرموه رهبر معظم انقلاب، با همه ابزارهای هنری و ارتباطی باید با جوانان ارتباط گرفت و این بخشی از جهاد تبیین است که مهمترین جهاد در شرایط کنونی امروز است.

رییس ستاد بزرگداشت ٩دی کشور تاکید کرد: امروز هدف راهبردی آمریکایی ها مهار قدرت ایران در منطقه است.

رییس ستاد بزرگداشت ۹ دی کشور تاکید کرد: اغتشاشات کف خیابان در کشور بخاطر ضربه ای است که امریکایی ها در منطقه از ایران خوردند.

نایینی با اشاره به اینکه اکنون نه تنها به بازدارندگی رسیده ایم بلکه از آن عبور کرده ایم، گفت: اکنون دشمن به بازدارندگی در برابر ایران فکر می‌کند، به گفته رهبر امریکا، این کشور از امریکای ۴۰ سال پیش ضعیف تر است و دشمنان نگران فروپاشی خود هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.