استاد حوزه و دانشگاه گفت: فتنه‌ها را باید با بصیرت و آگاهی خنثی کرد و مردم در ۹ دی با بصیرت به میدان آمدند و فتنه گران را ناامید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن رفیعی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم نهاوند در مصلی این شهر گفت: دشمنان با برنامه ریزی‌ها و طراحی‌های گسترده در صدد ایجاد فتنه‌های مختلف در کشور است که بخشی از این فتنه را در هفته‌های اخیر در کشور مشاهده کردیم.

رفیعی ادامه داد: دشمن می‌خواهد با انواع ترفند‌ها و با بی غیرت کردن و ولنگاری بر روی نسل جوان تاثیر بگذارد و همه برنامه‌های آن‌ها در این راستا است.

او گفت: دولت در حال تلاش و کار است و می‌خواهد دولت قوی و مردمی ایجاد کند و این قوی شدن باعث شده که دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت کشور دست به کار شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محسن رفیعی بیان کرد: دشمنان از هر راهی برای منحرف کردن افکار مردم و مسئولان استفاده می‌کنند و بنابراین باید هوشیار باشیم و نقشه‌های دشمنان را بشناسیم که راه شناخت دشمن و خنثی کردن فتنه‌ها داشتن بصیرت است.

رفیعی ادامه داد: در ۹ دی عاشورا به مدد کشور آمد و مردم حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند، چون مردم وقتی دیدند به عاشورا و امام حسین (ع) اهانت شد دیگر نتوانستند تحمل کنند و به میدان آمدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۰۹ دی ۱۴۰۱
فتنه فقط با مبارزه با بی عدالتی و فقر
گرفتن مسئولین فاسد مثل سیسمونی گیت
درست کردن اقتصاد
و گوش دادت به حرف ملت و توجه به منافع ملی از بین می‌رود
ارجحیت منافع ملی بر ایدئولوژی