سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر از عاملان قدرت‌نمایی با سلاح غیرمجاز در فضای مجازی در شرق و غرب تهران خبر داد.

در متن این اطلاعیه می‌خوانید:

به دنبال انتشار تصاویری از ترویج خشونت در یکی از شبکه‌های اجتماعی که موجبات نگرانی شهروندان را سبب شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

این اطلاعیه بیان می‌دارد: با تلاش شبانه‌روزی و با اشراف اطلاعاتی ماموران جان بر کف مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب، روز گذشته یک نفر از عاملان اصلی اغتشاشات در محله تهرانپارس استان تهران دستگیر شد که در همین راستا ماموران با شناسایی مخفیگاه وبازرسی از منزل متهم ۳۳ عدد فشنگ شکاری، یک عدد غلاف سلاح کلت کمری، یک عدد افشانه اشک آور، ۴ قبضه سلاح سرد قمه و چاقو کشف و ضبط کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ تیم رسیدگی‌کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده‌ای را انجام و در نهایت یک تیم دیگر از گردانندگان یکی از کانال‌های ترویج خشونت در فضای مجازی را همزمان در عملیات جداگانه‌ای در غرب تهران شناسایی و با هماهنگی قضائی ۲ نفر از عناصر اصلی این شبکه را دستگیر و از مخفیگاه این افراد نیز ۲ قبضه کلت جنگی، ۴ عدد خشاب، ۱۱۸ عدد انواع فشنگ‌های جنگی و یک عدد ال‌ای دی غیرمجاز کشف کردند.

همچنین در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تمامی افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، آمده است: یکی از اولویت‌های اصلی پلیس رصد تحرکات ضد امنیتی مجرمان در فضای مجازی است که عمدتاً این افراد با انتشار تصاویر و فیلم‌هایی از اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت می‌کنند که در همین راستا پلیس با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات فرصت عرض اندام را از آنان می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۹:۰۴ ۰۹ دی ۱۴۰۱
خداقوت و تشکر از دستگاههای امنیتی و پلیس. خواهش میکنم با کشانی که این مدت جوانها را تحریک کردند برخورد بشه. افرادی مثل بازیگران و ورزشکارها که به هر طریقی خائن بودن خودشون رو نشون دادند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۹ دی ۱۴۰۱
همه اونا هیچی ال ای دی غیر مجاز چیه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۰۹:۰۰ ۰۹ دی ۱۴۰۱
همین چراغ های چشمک زن که مثل چراغ گردان پلیس هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
با هر کسی که امنیت روانی مردم را خدشه دار میکنند با شدیدترین وجه ممکن باید باید برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
فقط با قاطعیت برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۱:۴۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
در شرایط کنونی بهترین گزینه پیگیری و دستگیری عوامل دمنده در اغتشاشات در ماها های قبل است. نباید به سادگی از آنها گذشت. اغماض سالیان گذشته برخی ها را بسیار پر رو و جسور کرده باید بدانند دوران بزن در رو در اینها که داخل کشور هستند گذشته است. باید این افراد که بعد از گذشت 3 ماه و بازگشت آرامش، باز در ایجاد فضای نا امنی تلاش دارند پی گیری های سختگیرانه صورت گیرد. امید که که همه در رعایت هنجارها تلاش کنند ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
تو هر روستایی هزار تا از اینا هست الان تمام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۰۸ دی ۱۴۰۱
سلامت و سرافراز باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۸ دی ۱۴۰۱
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
آفرین ،درود این جا جای خودنمایی و یاغیگری و وحشیگری نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
سلام ،

به نظر نا آرامی ها رو به تمام شدن است ،
خدا کند جدا از این شغل و درگیری های پر هزینه ،
فرصتی برای نفس تازه کردن و زندگی روزمره هم باشد ،

#ارتش فدای ملت ،


پیمان اشراقی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۸ دی ۱۴۰۱
همه این اوباش سرمایه دشمنان برای وقت فتنه هستند، لطفا بهشون رحم نکنید اینها کمتر از داعش نیستند خصوصا الان که کانالهای ارتباطی با دشمنان رو پیدا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۵ ۰۸ دی ۱۴۰۱
آقایان وزارت اطلاعاتی دلارها داره از طریق جاسازی در میوه و تره بار از تهران به کردستان عراق منتقل میشه!!!....اقدام کنید...عامل گرانی خرید عربستان به هر قیمتی جهت ضربه زدن به اقتصاد هستش....
آخرین اخبار