مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: دشمن درجنگ ۸ ساله با شکست مواجه شد و در حال حاضر با یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای وارد میدان شده است.

بهرام عبدالحسینی در سفر به شهرستان بویین میاندشت درجلسه شورای اداری این شهرستان با دعوت از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بویین میاندشت برای ساخت مستند‌هایی برای معرفی شهرستان گفت: در این زمینه اگر افرادی از خود منطقه که در زمینه ساخت مستند سررشته دارند به این حوزه ورود پیدا کنند صدا و سیما بخشی از هزینه تولید را پرداخت می‌کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان همچنین به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: دشمن درجنگ ۸ ساله با شکست مواجه شد و در حال حاضر با یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای وارد میدان شده و متاسفانه ۶۰ تا ۷۰ درصد از محتوای فضای مجازی هم دست بیگانگان است.

او در ادامه سفر خود به بویین میاندشت با خانواده بسیجی شهید محمود قاسمی که سال ۶۵ به شهادت رسید و همچنین با جانباز ۴۰ درصد حیدرعلی کریمی دیدار کرد.

بهرام عبدالحسینی همچنین با حضور درکلیسای ۴۰۰ ساله روستای زرنه سال نو میلادی را به ارامنه این روستا تبریک گفت و با آنان گفتگو کرد.

بازید از روستای مغاندر که ایستگاه تلویزیونی ندارد از دیگر برنامه‌های سفر مدیرکل صداوسیما به بویین میاندشت بود و قول داد موضوع بررسی وپیگیری شود.

فرماندار بویین میاندشت گفت: بویین میاندشت تنوعی از قومیت‌ها است و به سرزمین ۵ قوم معروف است و این ظرفیتی است برای معرفی هرچه بیشتر منطقه بنابراین لازم است رسانه ملی به این منطقه به صورت ویژه نگاه کند.

رضا علی معصومی افزود: درخصوص موضوع پوشش شبکه‌های تلویزیونی، ۵ روستای باغ مادی، تنگ بید، خلعت پوشان ماهوستان‌ها و مغاندر ایستگاه تلویزیونی ندارند و از دریافت شبکه‌های تلویزیونی محروم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار