از برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان همزمان در سراسر کشور در استان خراسان شمالی طی روز‌های ۸ و ۹ دی ماه ۱۴۰۱ با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

قاسم قاسمی گفت: آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت و اجرا)، عمران (نظارت، محاسبات و اجرا)، تاسیسات مکانیکی (طراحی، نظارت و اجرا)، تاسیسات برقی (طراحی، نظارت و اجرا)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک به طور هماهنگ و همزمان در سراسر کشور در خراسان شمالی طی روز‌های ۸ و ۹ دی ماه سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

او  به محل برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت : محل برگزاری آزمون در شهر بجنورد و در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد خواهد بود و درب محل برگزاری از ساعت ۷ در روز‌های یاد شده بسته خواهد شد و فرآیند شروع آزمون نیز از ساعت ۷ صبح روز‌های مذکورآغاز خواهد شد که متقاضیان می‌بایست یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حاضر شوند.

قاسمی گفت : این آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۸ دی در دو نوبت صبح و عصر و در روز جمعه مورخ ۹ دی در نوبت صبح برگزار خواهد شد.

او گفت : در مجموع تعداد ۲۳۵۶ شرکت کننده در آزمون حضور دارند که از این تعداد ۴۳۹ شرکت کننده خانم و ۱۹۱۷ شرکت کننده آقا خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان به نحوه دریافت کارت ورود به آزمون اشاره و گفت : شرکت کنندگان در مجموعه آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به آزمون به آدرس‌های inbr.ir و sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.

گفتنی است شرکت کنندگان حتماً جهت ورود به آزمون با ماسک وارد حوزه آزمون شوند و از آوردن تلفن همراه و ماشین حساب‌های دارای بلوتوث و سیم کارت اکیداً خودداری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.