تصاویر پهپادی در اونتاریوی کانادا ردیفی از خانه‌ها را نشان می‌دهد که کاملاً با یخ منجمد شده اند.

تصاویر پهپادی ردیفی از خانه‌ها را نشان می‌دهد که کاملاً در یخ متبلور شده اند و شهر فورت ایری اونتاریو را به یک «شهر یخی» افسانه‌ای تبدیل کرده اند.

براساس گزارش رویترز، کولاک تاریخی که در آخر هفته کریسمس ایالت‌های آمریکا و کانادا را درنوردید همراه با باد‌های شدید، باران منجمد، بارش سنگین برف، قطع برق و لغو گسترده پرواز‌ها بود.

گاردین نیز در این خصوص نوشت: آمریکا و کانادا پس از طوفان مرگبار زمستانی که منجر به کشته شدن حداقل 65 نفر شد، با دمای انجماد بی سابقه ای دست و پنجه نرم می کنند. تصاویرپهپادها ردیفی از خانه‌های کنار دریاچه را نشان می‌دهد که به طور کامل در اونتاریو در کانادا یخ زده‌اند، جایی که مقامات پس از بارش برف شدید وضعیت اضطراری اعلام کردند.

ایالت نیویورک آمریکا نیز بیشترین آسیب را از یخبندان قطب شمال گرفته است. گارد ملی در شهر بوفالو خانه به خانه رفته است، جایی که در برخی موارد ساکنان آن در داخل خانه ها و بدون برق گرفتار شده اند.

طوفان شدید قطبی موجب اعلام شرایط فوق العاده و اضطراری در بخش‌های گسترده‌ای از آمریکا شده است. طوفان زمستانی موجب لغو اجباری بیش از دو هزار پرواز شده است و کارشناسان هواشناسی می‌گویند، این بمب طوفان زمستانی می‌تواند موجب سردترین کریسمس در چند دهه اخیر در آمریکا شود. دمای هوا ممکن است به منفی ۴۵ درصد سانتیگراد کاهش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۲ دی ۱۴۰۱
اگه توی ایران بود همه می مردند ، از پس همه دوستان عاشق غافلگیر شدن هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۸ دی ۱۴۰۱
واقعی نیست چون اول اینکه دیوارها یخ نمیزنن، روی درخت های پشت ساختمونا هم هیچ برفی نیست، تازه توی هوایی اینقدر سرد پهباد هم یخ میزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۲ دی ۱۴۰۱
یخ زدگی ندیدی انگار تا حالا .بدبینی به این شدت نشانه ...
آخرین اخبار