فرمانده سپاه نهاوند گفت: مراسم سومین سالگرد این شهید والامقام روز ۱۲ دی در نهاوند و فیروزان با سخنرانی سردار رمضان شریف برگزار می‌شود.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه نهاوند در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالگرد شهادت سپهبد سردار سلیمانی در نهاوند گفت: همه زندگی و اخلاق و رفتار شهید سلیمانی عزیز برای همه ما الگو و درس است و به منظور جهاد تبیین این درس‌ها به صورت‌های مختلف باید در جامعه نشر داده شود.

او گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند حقیقتا شهید سلیمانی الگوی مناسب و برجسته‌ای از پرورش یافتگان مکتب انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) هستند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: به منظور جهاد تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دهه بصیرت برنامه‌های زیادی در شهرستان تدارک دیده شده است.

مختاری گفت:‍ دو مراسم سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روز ۱۲ دی ماه در مصلی نهاوند و در شهر فیروزان برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم مصلی نهاوند از ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ دی با سخنرانی سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

این مقام مسئول گفت: همچنین در شهر فیروزان نیز از ساعت ۱۴ مراسم باشکوهی با حضور مردم مومن بخش خزل برگزار می‌شود.

مختاران گفت: همچنین مراسم گرامیداشت شهید شاخص سال سردار شهید حیدر سهرابی و شهدای مدافع حرم و امنیت شهید احمد شوهانی و شهید مهدی رفیعی روز ۲۰ دی ماه برگزار می‌شود.

او گفت: این مراسم ساعت ۲۰ در مصلی نهاوند با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی مداحان برجسته کشوری برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند در این جلسه بر فضاسازی شهر متناسب با این ایام توسط شهرداری، بسیج اصناف، ادارات و نهاد‌های شهرستان تاکید کرد.

مختاری گفت: روز پنج شنبه نیز به منظور گرامیداشت حماسه ۹ دی سه مراسم برگزار می‌شود که مراسم اصلی صبح ساعت ۱۰ صبح در مصلی نهاوند برگزار می‌شود.

او در پایان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های امسال به لحاظ کیفیت و کمیت با دیگر سال‌ها متفاوت خواهد بود، گفت: ساعت ۱۴:۳۰ فردا پنج شنبه در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان (عج) جنب مصلی مراسمات شاخصی با محوریت گرامیداشت حماسه ۹ دی و سالروز شهادت شهید سلیمانی با حضور سخنرانان کشوری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار