فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق با کشف ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سرگزی  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی ۵ سارق سابقه دار را در این رابطه شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجوی‌های اولیه انجام شده به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان و فروش آن‌ها به فرد دیگری اعتراف کرده که با هماهنگی قضائی انجام شده یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص دستگیر که هر ۵ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی سیم و کابل مسروقه کشف شد به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه ساختمان‌های نیمه کاره فاقد نگهبان، تجهیزات ایمنی و دوربین‌های مداربسته بیشتر مورد طمع سارقان می‌باشد لازم است مردم در حفظ و نگهداری اموال خود دقت بیشتری کرده و مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.