مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی، تسهیلات در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی از مهمترین خدمات برای بازسازی بافت‌های فرسوده شهری است.

ملک زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: یکی از مباحث مهم هنگام وقوع حوادث طبیعی ارتقای ایمنی جامعه است.

او افزود: در زمینه بازسازی بافت فرسوده اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، تسهیلات خوبی در اختیار افراد واجد شرایط قرار می‌دهد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری یزد عنوان کرد: در مرکز استان یزد مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد که مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان آن بدون کارمزد و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان آن با کارمزد بانکی و بازپرداخت ۱۲ ساله است.

ملک زاده افزود: همچنین تسهیلاتی در حوزه صدور پروانه و هم در حوزه نظام مهندسی پیش بینی شده است که بافت فرسوده و ناکارآمد شهری ایمن شود.

او ادامه داد: در این هفته بحث اطلاع رسانی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و مانور‌ها را در دستور کار داریم که دستگاه‌ها و فرمانداری‌ها در حال پیگیری هستند.

ملک زاده گفت: همچنین به مناسبت هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی همایش دوچرخه سواری صبح روز پنج شنبه از میدان آزادی به سمت استانداری ساعت شش صبح برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار