نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مهم‌ترین راهبرد کنونی نظام سلطه ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان است، گفت: خدمتگذاری به آحاد ملت بویژه اقشار مستضعف اصلی‌ترین راه مقابله با این تهدید است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در نشست ستاد مردمی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم به گونه‌ای بود که دل‌ها با این شهید والامقام همراه و تشییع پیکر پاک ایشان موجب رعب و وحشت دشمنان انقلاب و نظام سلطه شد.

وی افزود: پس از شهادت سردار سلیمانی و انجام این جنایت ددمنشانه توسط نظام سلطه، دشمن تهدید کرد ۵۲ نقطه را در ایران مورد حمله قرار می‌دهد، اما جرأت نکردند دست به این اقدام بزنند، این امر به برکت حضور مردم در صحنه بود، دشمنان همواره از پشتیبانی مردم از نظام و ولایت در هراس هستند و تلاش می‌کنند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه یک فرصت بزرگ برای نظام اسلامی است،بیان کرد: این فرصت را خداوند متعال برای ما ایجاد کرده که باید از این فرصت استفاده و تلاش کنیم این فرصت‌ها را از دست ندهیم و با خدمتگزاری بویژه به اقشار مستضعف آن‌ها را به نظام امیدوارتر کنیم.

وی افزود: این آزادی و استقلال کنونی را باید قدر بدانیم، برخی از جوانان ما فریب خورده‌اند که باید با جهاد تبیین زمینه بیان واقعیت‌ها برای نسل جوان فراهم شود.

وی مطرح کرد: حرکت خوبی در مدارس شروع شده و باید استمرار داشته باشد، نقش جمهوری اسلامی در ظلم ستیزی، آزادی خواهی و آگاهی بخشی برای دانش آموزان باید بیان شود.

وی گفت: امروز نیاز به تبیین داریم، مقر بازاریان مسجد بوده است، ولی برخی بازاریان با مسجد فاصله گرفته‌اند که باید ارتباط بازاریان با مسجد تقویت شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ایل خزل اظهار داشت: یادواره ایل خزل هم یکی از آئین‌های درخشان بود که در سطح کشور مورد توجه قرار گرفت و باید حرکت‌های اینچنینی در سطح جامعه افزایش یابد.

برچسب ها: امام جمعه ، حضور مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.