بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان موجی از شادی را در بین مردم ایجاد کرد.

مجید توکلی در حین بازدید از جاده‌های ارتباطی کوهبنان گفت: بارش نخستین برف زمستانی در شهرستان کوهبنان و بخش طغرالجرد خصوصا در برخی ارتفاعات چهره زمستانی به کوهبنان بخشید.

او افزود: بارش اولین برف زمستانی ارتفاعات شهر‌های کوهبنان و طغرالجرد را سفیدپوش کرد و موجب خوشحالی اقشار مختلف مردم به ویژه کشاورزان و دامداران این شهرستان شد.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: بارش برف زمستانی در حالی این شهرستان را فرا گرفته است که کاهش نزولات جوی از سال‌های گذشته تاکنون به ویژه در فصل پاییز و زمستان موجب نگرانی مسئولین و مردم خصوصا کشاورزان و دامداران شده بود.

او افزود: بارش برف به همراه سرماو کاهش دما هم اکنون چهره‌ای کاملا زمستانی به کوهبنان، طغرالجرد و روستا‌های اطراف بخشیده و موجب شده تا مردم با لباس گرم و زمستانی راهی محل کسب و کار خود شوند.

توکلی گفت: بارش برف به همراه سرماو کاهش دما هم اکنون چهره‌ای کاملا زمستانی به کوهبنان، طغرالجرد و روستا‌های اطراف بخشیده و موجب شده تا مردم با لباس گرم و زمستانی راهی محل کسب و کار خود شوند.

او بیان کرد: خشکسالی سال‌های گذشته موجب وارد شدن خسارت زیاد به بخش‌های مختلف از جمله بخش کشاورزی و دامداری شهرستان شده است.

توکلی تصریح کرد: بارش برف و باران موجب می‌شود که مردم به تابستان سرسبز با هوای دلپذیر و مطبوع امیدوار شوند کشاورزان و دامداران نیز با انرژی مضاعف به کار خود ادامه دهند.

فرماندار کوهبنان ابراز داشت: به رانندگانی که قصد سفر در محور‌های اصلی و کوهستانی شهرستان را دارند توصیه می‌شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و تا حد امکان از سفر‌های غیرضرور خودداری کنند، توصیه می‌شود رانندگان قبل از عزم سفر از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن‌ها، سیستم روشنایی و چراغ‌های مه شکن مطمئن شوند.

توکلی بیان داشت: به رانندگان توصیه می‌شود که با توجه به مه گرفتگی و لغزنده بودن مسیر‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشند و در شرایط بد آب و هوایی ضمن پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کنند.

برچسب ها: بارش برف ، رانندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۱۴ ۰۸ دی ۱۴۰۱
برف!! کدوم برف؟؟!! ما در شهر رابر استان کرمان به زیر ۴۰ سانتیمتر میگیم سرماریزک.. حیف که بچه های ما با این تغییرات اقلیم و افزایش دمای زمین بارندگی های قدیم را درک نمیکنند.. حتی در شهر های کوهستانی برف ریز..
Iran (Islamic Republic of)
سلمان
۱۴:۴۷ ۰۷ دی ۱۴۰۱
چه خوب