وزیر ارشاد در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید بتوانیم اهداف دشمن در جهت ایجاد ناامنی را بهتر روایت کنیم

محمد مهدی اسماعیلی گفت:باید با انجام کار‌های هنری یاد شهدا گرامی داشته شود و آن اهدافی که دشمن در جهت ایجاد نا امنی دارد را بهتر بازگو کنیم.

محمد مهدی اسماعیلی گفت: اداره کل استان فارس از ادارات مهم و پر کار ما است و هم زمان با اتفاق تلخ حادثه تروریستی فعالیت‌های خیلی خوبی را انجام داد و در چهلم این شهدا نیز کار‌های فاخر هنری در حد فعالیت‌های تجسمی آماده کرده و ما نیز در حوزه‌های مختلف خصوصا پس از فرمایشات رهبری در حال تلاش هستیم تا کار‌های ماندگاری را برای این عزیزان تولید کنیم.

او گفت: امیدواریم با انجام این کار‌ها هم یاد شهدا را گرامی داشته شود و هم آن اهدافی که دشمن در ایجاد نا امنی دارد را برای جامعه امروز بهتر بازگویی کنیم.

وزیر ارشاد همچنین در ارتباط با جشنواره فیلم فجر گفت: تاکنون ۷۵ فیلم به جشنواره امسال رسیده و بررسی آن‌ها در حال انجام است؛ تعداد فیلم‌ها هم از سال گذشته بیشتر است و تعداد افرادی که دخالت دارند نیز خیلی بیشتر از سال قبل است.

وی افزود: فضای جشنواره فیلم و تئاتر فجر که اکنون بیش از هزار اثر به آن‌ها رسیده، خیلی خوب است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وضعیت جشنواره موسیقی را هم مطلوب توصیف و عنوان کرد: جشنواره‌های فرهنگی شعر و کتاب سال جمهوری اسلامی و جشنواره جلال نیز، هم دبیران‌شان مشخص و هم آثارشان ارسال شده است که حدود بین ۱۵ تا ۲۰ درصد رشد آثار را نسبت به سال گذشته تجربه کردیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار