رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه عاملان هتک حیثیت دو کاسب شاهرودی دستگیر شدند، گفت: این افراد با انتشار فراخوان در اینستاگرام از مخاطبان می‌خواستند از این کاسبان خرید نکنند.

فداییان ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد عاملان این هتک حیثیت با انتشار فراخوان از مردم خواسته بودند تا از آنها خرید نکنند و این به آبروی آنها لطمه وارد کرده بود.

وی ضمن بیان اینکه طی تحقیقات فنی کاراگاهان عاملان شناسایی و به پلیس فتا احضار شدند، افزود: متهم اصلی پس از مشاهده مستندات گفت این جریان به اغتشاشات اخیر مربوط می‌شود که کاسب از آنها خواسته بود مزاحم کسب و کار نشوند.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با بیان اینکه متهم با مشاهده رفتار کاسب از روی عصبانیت اقدام به انتشار مطالب کذب علیه آنها می‌کند، ابراز داشت: در جریان بررسی پرونده متهم دوم نیز شناسایی و احضار شد و اعلام کرد که با متهم اصلی دوست است و از روی هیجان مطالب را در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده بود.

فداییان ضمن بیان اینکه با اعتراف متهمان پرونده تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قضائی به دادسرا ارجاع شد، اضافه کرد: انتشار هر مطلبی بدون رضایت طرف مقابل که منجر به ضرر یا هتک حیثیت شود مصداق جرم تلقی می‌شود و با متهمان پرونده‌ به طور جد برخورد می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار