مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر از استان کرمانشاه جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : در این مدت، ۵۵۰ هزار مسافر به وسیله اتوبوس، ۷۵۶ هزار نفر با مینی بوس و ۵۰۲ هزار نفر توسط سواری جابجا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در ناوگان حمل و نقل عمومی استان؛ ۲ هزار و ۴۹۲ راننده فعالیت دارد.

کرمی خاطرنشان کرد: جابجایی مسافر از استان کرمانشاه با ۱۸۹ دستگاه اتوبوس با میانگین عمر ۱۰ سال، ۸۶۴ دستگاه مینی بوس با میانگین عمر ۳۰سال و ۹۵۷ دستگاه سواری با میانگین عمر ۱۲ سال صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، شمار رانندگان ناوگان کامیون حمل کالا را ۱۹ هزار و ۴۹۳ نفر و شمار رانندگان ناوگان وانت باری را ۵۹۷ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه ۲۱ هزار و ۸۰ و تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل برون شهری کالا ۱۳ هزار و ۴۳۹ ناوگان است.

وی افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت و نارضایتی خود را با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری نمایند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.