فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری ۲ نفر کلاهبردار حرفه‌ای که از طریق رسیدساز جعلی ۲ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان و کسبه شیروانی مبنی بر اینکه افرادی با مراجعه به فروشگاه‌های آنان با نشان دادن رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کردند، بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان شیروان به صورت جدی در سرلوحه کار قرار گرفت.

سرهنگ یگانه پور گفت :  در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که این افراد با استفاده از این روش علاوه بر شهرستان شیروان در برخی از استان‌های همجوار نیز اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

او گفت : با تلاش صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی، در یک عملیات غافلگیرانه ۲ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ یگانه پور متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۷ مورد کلاهبرداری از شهروندان به ارزش ۲ میلیارد ریال با استفاده از همین روش اعتراف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با تاکید بر اینکه شهروندان ضمن هوشیاری و توجه به توصیه و هشدار‌های پلیس، مبنی بر پیشگیری از کلاهبرداری، در صورت وقوع و یا اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.