مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش از ثبت‌نام ۵۳ هزار داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱، تاکنون خبر داد.

علیرضا کریمیان، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش بهمن صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از چهارشنبه ۳۰ آذر آغاز شده است و تا شنبه ۱۰ دی  ادامه دارد. تا کنون ۵۳ هزار داوطلب در این مرحله ثبت نام کرده اند.

او ادامه داد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام و جدول کدرشته محل‌های مربوط به پذیرش فوق در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است. داوطلبان می‌توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوطه برای ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته حداکثر ۱۰۰ کد رشته محل به روش اینترنتی، اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش افزود: پذیرش برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته محل‌هایی که در مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۱ تکمیل نشده اند، بر اساس سوابق تحصیلی یعنی معدل دیپلم انجام می شود و لازم است داوطلبان در درج معدل کل و معدل کتبی خود دقت کنند؛ چرا که مغایرت معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و معدل کتبی اعلام شده توسط داوطلب در تقاضانامه ثبت‌نامی، منجر به لغو قبولی می‌شود.

او گفت: متقاضیان دیپلم فنی و حرفه‌ای و یا کار و دانش نظام آموزشی جدید ۳-۳-۶ و دیپلمه‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش نظام قدیم هنرستان که مدرک پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی دارند و فاقد معدل کتبی دیپلم هستند، باید معدل کل دیپلم متوسطه خود را عیناً در بند ۱۶ تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام درج کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار