رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از وقوع یک فقره تصادف فوتی در محدوده بزرگراه فتح، بدلیل برخورد پژو ۴۰۵ با تیر برق خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی اظهار کرد:  در ساعت ۲۰:۱۵ در محدوده بزرگراه فتح به شرق نرسیده به شیر پاستوریزه یکدستگاه پژو ۴۰۵ پس از برخورد با تیر چراغ برق واژگون می‌گردد.

وی افزود: در این حادثه متاسفانه دونفر راننده و سرنشین حدودا (۲۲و ۲۳ ساله) در دم فوت کردند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: عوامل پلیس راهور در محل حضور یافته و مشغول بررسی علت تصادف گردیدند.

سرهنگ‌ مومنی بیان کرد: کارشناس پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد بیان کرده است.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمناظهار تاسف از این حادثه، از رانندگان خواست حین رانندگی از سرعت زیاد خوداری کرده و تمام توجه و حواس خود را به رانندگی معطوف دارند تا شاهد بروز اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

تصادف فوتی در بزرگراه فتح/ راننده و سرنشین فوت کردند

برچسب ها: تصادف رانندگی ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۰۶ ۰۸ دی ۱۴۰۱
من اونجا بودم ، علت حادثه این بود:
یه ماشین ۲۰۶ داشت لایی کشی میکرد تو اتوبان ، خیلی بد رانندگی میکرد ، از لاین یک گرفت لاین ۳ بعدش اومد بره لاین ۲ ، از پشت زد به این ۴۰۵ بیچاره ، درجا رفت تو تیر برق ، ۲۰۶ فرار کرد ، ما به آتش نشانی و مامور راهنمایی و رانندگی اطلاع دادیم این قضیه رو، ولی تو هیچ خبرگزاری ای این موضوع رو اطلاع ندادن ، دوربین اونجا بود قرار شد بازبینی کنند.
ما به سرعت بعد از تصادف پیاده شدیم از ماشینمون رفتیم اونجا ، در سمت شاگرد رو هم با زحمت باز کردیم، راننده که درجا فوت کرده بود ، اون یکی نبض داشت ولی زیاد طول نکشید که اونم نبضش رفت .
امیدوارم زودتر دستگیر بشه اون راننده ی ۲۰۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۰۷ دی ۱۴۰۱
50% مقصر شهرداریه که تیر برق رو بدجا گذاشته
آخرین اخبار