همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، یادواره ۳ شهید روستای سبتک در محل مسجد این روستا برگزار شد.

مجید توکلی، فرماندار کوهبنان در مراسم یادواره شهدای روستای سبتک بخش طغرالجرد، ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت فاطمه (س) به ویژگی سَیّدَةُ نِساءِ الْعالَمین مزین است و ایشان شخصیتی  هستند که الگوی کاملی در تمام ابعاد برای جامعه بشریت به شمار می آیند. 

او  بیان کرد: ولایت‌مداری و دفاع از حریم ولایت و رهبری تا لحظه شهادت از مهم ترین ویژگی‌های حضرت زهرا (س) است.

فرماندار کوهبنان تاکید کرد: با توجه به اتفاقات اخیر از سوی اغتشاشگران، جایگاه ولایت و رهبری نظام اسلامی به عنوان محور وحدت و همدلی بیشتر بر همگان نمایان شد.

او بیان کرد: ایثار و از خودگذشتگی، بذل و بخشش، عبودیت و بندگی حضرت زهرا (س)، او را عزیز خالق و مخلوق کرد که نهایت ارزش ها است.

توکلی بیان داشت: اگر ما شهیدان را دوست داریم و انقلابی هستیم برای رسیدن به سعادت دو سرا باید همواره گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم و در گفتار و عمل، راه شهیدان را ادامه بدهیم.

او تصریح کرد: در بحث حجاب و عفاف، همسرداری و تربیت فرزندان، حضرت فاطمه (س) محور است؛ بنابراین هر جا مادر نقش محوریت خود را از دست بدهد، خانواده بازنده است.

او تاکید کرد: مادران باید قدر و ارزش خود را بدانند و در تربیت فرزندانشان کوشا باشند تا شاهد پیشرفت، عزت و اقتدار بیشتر اسلام و انقلاب باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار