مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد به همراه جمعی از مدیران این سازمان با فرماندار جدید مهاباد دیدار و گفتگو کرد.

بهرام قوی بنیه مدیر کل صدا و سیمای مرکز مهاباد در این دیدار ضمن تبریک اتصاب حسن عباسی به عنوان فرماندار جدید با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز مهاباد جز سه شهر دارای اداره کل صدا و سیما در سطح کشور است، گفت: این مرکز همواره در ارزیابی و جشنواره‌های ملی صاحب عناوین برتر و مخاطبان قابل توجهی است.

وی اضافه کرد: صدا و سیما مرکز مهاباد ظرفیت عظیم برای گسترش آداب و فرهنگ منطقه و هم ایجاد شور و نشاط و اتحاد در بین مردم است.

فرماندار ویژه مهاباد هم در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان این سازمان گفت: صدا و سیما پیونده بین مردم و مسئولان بود و دشمنان به تکرات به فکر تقابل آن‌ها با یکدیگر و همچنین وارونه نشاندادن حقایق هستند.

مقام عالی شهرستان انتقاد و پیگیری مطالبات مردم را حق قانونی صدا و سیما دانست و اضافه کرد: دعوت از مسئولان استانی و شهرستانی و بازگو کردن درخواست‌های شهروندان و کمبود‌های موجود می‌توان ما را در امر خدمت رسانی به مردم کمک کند.

صدا و سیمای مرکز مهاباد یکی از مراکر قدیمی کشور است به طوری که رادیو مهاباد در سال ۱۳۲۴ در این شهر راه اندازی شده و با بیش از ۷۰ سال عمر یکی از با سابقه‌ترین مراکز صدا در کشور به شمار می‌رود و برنامه‌های این مرکز از چند سال گذشته به صورت ماهواره‌ای قابل دریافت بوده و ۲۴ ساعته پخش می‌شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای اداره کل صدا و سیما، دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی و ۶ پایگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.