اعتصاب کارکنان شماری از اتحادیه‌ها در انگلیس همچنان ادامه دارد.

اعتصاب کارکنان شماری از اتحادیه‌های کارکنان در انگلیس همچنان ادامه دارد و عرضه برخی خدمات در این کشور با اختلال همراه و زندگی شماری از مردم با مشکل مواجه شده است.

به گزارش گاردین، در سالروز تولد حضرت عیسی (ع)، کریسمس و در آستانه سال نومیلادی، ممتحنین آزمایش‌های رانندگی، ماموران مرزی و کارکنان پست از جمله کارکنان اعتصابی هستند.

سازمان‌های امداد خودرو در انگلیس اعلام کرده اند روز‌های اخیر شلوغ‌ترین زمان در جاده‌های انگلیس است و برآورد می‌شود ۱۶.۹ میلیون خودرو در جاده‌ها باشند.

اتحادیه کارکنان پست اعلام کرده است فعلا فقط شماری از بسته‌ها را جا به جا خواهد کرد و به علت اعتصاب کارکنان، نامه‌ها تحویل داده نمی‌شوند. با آغاز اعتصاب کارکنان مرزی، نیرو‌های ارتش در فرودگاه‌ها و بنادر مستقر شده اند تا به بازبینی گذرنامه‌ها بپردازند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در انگلیس به بیش از ۲۵۰ هزار مسافری که این روز‌ها از فرودگاه‌های انگلیس وارد این کشور خواهند شد هشدار داده شده ممکن است با تاخیر چند ساعته روبرو شوند.

اعتصاب‌ها در انگلیس موجب شده است فعالیت عادی در فرودگاه‌های هیثرو و گتویک در لندن و نیز در شهر‌های کاردیف، بیرمنگهام، گلاسگو و منچستر و نیز بندر نیوهیون (Newhaven) با اختلال مواجه شود.

کارکنان پست انگلیس پنجمین بار در ماه‌های اخیر است که دست به اعتصاب می‌زنند.

کارکنان اعتصابی در انگلیس می‌گویند هزینه‌های زندگی به طور سرسام آوری افزایش یافته است، اما دولت حاضر نیست درصدی که آنان بتوانند هزینه‌های ضروری زندگی را تامین کنند به دستمزدشان اضافه کند. کارکنان اعتصابی بار‌ها در اعتراض به ناامنی شغلی، و شرایط کاری و دستمزد در مرکز لندن تجمع اعتراضی برگزار کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۴:۳۵ ۰۶ دی ۱۴۰۱
عجب دعوایی تو انگلستان راه افتاده.
آخرین اخبار