رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی مسبب اصلی افزایش نرخ دلار در برابر دینار عراقی را اشغالگران آمریکایی قلمداد کرد.

رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی اعلام کرد: با توجه به اطلاعاتی که از منابع موثق به دست ما رسیده، مسبب اصلی افزایش نرخ دلار در قیاس با دینار عراقی، اشغالگران آمریکایی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء،  شیخ «علی الاسدی» با تأکید بر اینکه "آگاهی از این واقعیت، بینش و روحیه سازندگی را در مقاومت افزایش خواهد داد"، افزود: گشودن کانال‌های دیپلماسی و مذاکره با اشغالگران آمریکایی در مسائل حیاتی فایده‌ای ندارد، زیرا آن‌ها هیچ احترامی برای چنین رویکردی قائل نیستند.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: تجربه ثابت کرده است که در قبال آمریکایی‌ها جز منطق زور و استفاده از ابزار‌هایی که آن‌ها به‌خوبی شناخته و آزموده‌اند، کاربرد ندارد.

رئیس شورای سیاسی نُجَباء در پایان با اشاره به اینکه "نباید از تلاش آمریکایی‎ها به‌منظور تحمیل گرسنگی و به زانو درآوردن کشورمان غافل شویم"، نوشت: از رهبران سیاسی و جناب نخست‌وزیر می‌خواهیم که تسلیم راهکار‌های حقارت‌بار نشوند و با مردم در مورد نقش منفی اشغالگران ـ که خواهان سلطه مستکبرانه بر عراق هستند ـ روراست باشند تا خود ملت درباره مقابله با اشغالگران تصمیم بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار