شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۸۲۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۳۹۶ واحدی ایستاد.

دوشنبه (۵دی)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۳ هزار و ۲۵۳ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۶۶ هزار و ۸۲۰ واحدی قرار گرفت. با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۸۲۹ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۳۹۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۴ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان رسید.«کگل»، «میدکو» و «نوری» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «خگستر» و «کگل» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۴ هزار و ۳۰۰ واحدی روی پله ۴۶۷ هزار و ۵۴ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۹ هزار و ۴۵ میلیارد سهم به ارزش ۴ هزار و ۴۷۷ هزار تومان رسید.

رشد ۱۲ هزار و ۸۲۹ واحدی شاخص کل بورس

شاخص فرابورس هم با رشد ۶۱ واحد روی پله ۱۹ هزار و ۸۲۹ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۴۴۱ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های خکار، خزر و دکوثر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های شفا، زمسگا و خچرخش بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های قشیر، ولبهمن، نوین بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت گدنا، درازی و زکشت بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، افران و فیروزا در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های پتروپاک، آوند و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های، خودرو، افران و خگستر بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۸۶۴، اراد ۸۷۴، اراد ۱۰۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۵ دی ۱۴۰۱
فردا 10 صبح جلو بورس درباره اوضاع دارا یکم و فاصله اضافه شده به ناو و نتیجه مجمع و پایین تر بودن از عرضه اولیه بعد از 3سال با این اوضاع رشد بازار و زیر مجموعه ها مطالبه گری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۵ دی ۱۴۰۱
شاخص ۴۰۰ هزار واحد رشد کرد ولی دارایکم همچنان ۶ هزار تومن زیر ارزش واقعی
پالایش بعد از سه سال همچنان زیر قیمت فروش
دی ۶۰ درصد ضرر
کدما ۵۰ درصد ضرر
آخرین اخبار