شبکه تلویزیونی سی ان ان از آوارگی صد‌ها مهاجر خارجی در خیابان‌های شهر‌های ایالت تگزاس در آمریکا خبرداد.

مهاجران در شهر ال پاسو در تگزاس شاهد یک روز سرد در کریسمس هستند. بدون گذراندن فرآیند پذیرش صد‌ها نفر از مهاجران، آن‌ها نمی‌توانند از محل‌های اسکان دولتی برخوردار شوند. آن‌ها مجبورند در سرمای شدید در خیابان‌ها بخوابند. کاملیا برنال خبرنگار ما در شهر ال پاسو در تگزاس این موضوع را دنبال می‌کند. بیشتر این افراد دیشب را در دمای زیر صفر سپری کردند. وضعیت آن‌ها چگونه است؟ چه راه‌هایی برای اسکان آن‌ها وجود دارد؟

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد: این وضعیت آسانی نیست. آن‌ها مجبورند در این هوای سرد در خیابان بخوابند. آن‌ها تعداد زیادی پتو بر روی خود انداخته اند. وضعیت بسیار دشواری وجود دارد. اما به خاطر سخاوتمندی مردم این شهر کودکان در کریسمس شادمان هستند. برخی از مردم شهر برای کودکان اسباب بازی آوردند. در حالیکه ما با هم صحبت می‌کنیم برخی از کودکان این اسباب بازی‌ها را دریافت کرده اند و با آن‌ها بازی می‌کنند. آن‌ها توپ بسکتبال و توپ فوتبال دریافت کرده اند. به دختران عروسک داده شده است.

خبرنگار این شبکه افزود: شما به خوبی درماندگی این آوارگان را مشاهده می‌کنید. آن‌ها نمی‌خواهند در اینجا باقی بمانند. آن‌ها نمی‌خواهند در خیابان بخوابند. اما امکانات کم است. این افراد به خاطر اینکه مدارک لازم را در اختیار نداشته اند، مجبور شده اند در اینجا بخوابند. تنها مردم محلی به آن‌ها کمک می‌کنند.

گزارشگر شیکه الجزیره نیز گفت: بسیاری از مهاجرانی که در شهر مرزی ال پاسو در تگزاس آمریکا به سر می برند از حضور در پناهگاه به علت نگرانی از بازگردانده شدن به کشور مکزیک خودداری می کنند.دمای هوا در این شهر به زیر صفر رسیده است. بسیاری از مردم که سفر خود را برای ورود به آمریکا آغاز کرده اند در خیابان ها به سر می برند.برخی از آنها در آب و هوای سرد در بیرون از کلیسا شب را به صبح می رسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار