فرماندار میانه از اختصاص ۲۰۹ میلیارد تومان اعتبار به حوزه اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

آقای سعادتی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری میانه با اشاره به تخصیص اعتبار ۶۰ هزار میلیارد تومانی از تبصره ۱۶ طی امسال برای ایجاد اشتغال در کشور گفت: از این رقم ۲۰۹ میلیارد تومان به شهرستان میانه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: باید با برنامه ریزی صحیح و استفاده درست از حیف و میل این منابع جلوگیری و در راه اندازی بخش تولید، رونق اقتصاد و گردش مالی در شهرستان هزینه شود.

آقای سعادتی اضافه کرد: این اعتبارات به دستگاه‌هایی نظیر بنیاد شهید، بنیاد برکت، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد علوی، مهارت آموزی کارکنان وظیفه، میراث فرهنگی و صنایع دستی و جهاد کشاورزی و تعاون کار و رفاه اجتماعی تعلق گرفته است.

فرماندار میانه ادامه داد: ادارات و دستگاه‌های متولی ظرفیت‌های حوزه خود را می‌شناسند و نیازسنجی‌ها و آمار‌های لازم را در اختیار دارند لذا ضمن تکمیل و یا بروزرسانی این داده ها لازم است در قالب کارگروه سرمایه گذاری و اشتغالزایی شهرستان مدیریت و هدایت صحیح منابع به سمت اشتغال سوق داده شود.

وی با بیان اینکه سه برابر نیاز شهرستان طرح آماده برای سرمایه گذاری وجود دارد اما سرمایه گذاری نشده است بخشی از آن را مربوط به ضعف اطلاع رسانی دستگاه‌های مسئول به جامعه هدف دانست و بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی و محیطی تاکید کرد.

آقای سعادتی به گلایه مردم از برخی بانک‌ها در پرداخت نکردن به موقع تسهیلات فرزندآوری و ازدواج اشاره کرد و گفت: این موضوع غیر قابل قبول است و بانک‌ها باید با هماهنگی شعب استانی برای رفع این گلایه‌ها جدیت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار