رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: ۱۱ نفر طی شبانه روز گذشته به جمع بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های استان اضافه شدند.

دکتر عبدالله دیده بان رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین گفت : در حال حاضر ۳۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند که این آمار در ابتدای هفته ۲۴ نفر بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی قزوین همچنین اظهار داشت: وضعیت سه تن از بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان قزوین نامساعد بوده و حال آن‌ها بد است.

وی اظهار داشت: در شبانه روز گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان‌های قزوین ترخیص شدند.

این مسوول حوزه بهداشت و درمان گفت: برخلاف تصور بسیاری از افراد جامعه کرونا تمام نشده و هنوز هم افراد را درگیر می‌کند بنابراین شهروندان به ویژه مبتلایان به بیماری‌های زمینه‌ای باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و کسانی که دارای علائم بیماری هستند باید شرایط قرنطینه‌ای را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تزریق واکسن یادآور، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در اماکن پرازدحام هنوز هم از شیوه‌های موثر پیشگیری از ابتلا به کرونا به شمار می‌روند که باید مورد توجه شهروندان قرار بگیرند.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۵۵ هزار مورد بستری ناشی از ابتلا به این ویروس در بیمارستان‌های استان قزوین به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.