مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از راه یابی هفت هنرمند قزوینی به بخش نهایی پادکست قصه گویی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی یزد خبر داد.

سید علی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین گفت :  هفت قصه‌گوی استان قزوین شامل اعظم نوری‌زاده، مائده صالحی، طناز همت، مائده طاهر، نوشین نیکراه، ملیکا دانشمند و نرگس عقیلی به جمع شرکت کنندگان راه یافته به بخش نهایی پادکست قصه گویی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی یزد پیوستند.

وی افزود: بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دی ۱۴۰۱ در شهر یزد برگزار خواهد شد.

موسوی اضافه کرد: برگزاری جشنواره قصه‌گویی رویدادی ارزشمند و مؤثر در پاسداشت فرهنگ کهن و تمدن ایرانی واسلامی به شمار می‌رود.

وی قصه را محوری‌ترین فعالیت کانون دانست و اظهار داشت: ترویج فرهنگ قصه‌گویی مهم‌ترین هدف برگزاری این جشنواره است چراکه قصه‌گویی یکی از سنت‌های قدیمی خانواده‌های ایرانی است.

موسوی با اشاره به نقش و اهمیت قصه در تعلیم و تربیت، تصریح کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری توأم با تفکرمحوری است و قصه‌گویی یکی از این فعالیت‌ها را شامل می‌شود که پس از کتاب‌خوانی از فعالیت‌های شاخص و برجسته‌ی مربیان در مراکز فرهنگی‌هنری است.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار