عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت کابینه نتانیاهو به ناتوانی خود در تغییر معادله بازدارندگی که مقاومت به این رژیم تحمیل کرده، کاملا واقف است.

شیخ نبیل قاووق تأکید کرد کابینه جدید رژیم صهیونیستی به ریاست بنیامین نتانیاهو به ناتوانی خود در رویارویی با حزب الله لبنان و نیز ناتوانی در تغییر معادله بازدارندگی که مقاومت به این رژیم تحمیل کرده، کاملا واقف است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: مقاومت در سال ۲۰۲۲ میلادی توانایی‌های نظامی خود را به اندازه ده سال ارتقاء داد.

وی افزود: اسرائیل که از رویارویی با مقاومت عاجز و ناتوان است به مطرح کردن ادعای دستاورد‌های تخیلی پناه برده است تا شکست خود را در برابر حزب الله لبنان جبران کند.

قاووق تأکید کرد: برهه کنونی در لبنان برهه به چالش طلبیدن و رویارویی نیست، زیرا کشور را به سوی فتنه سوق می‌دهد. تا چه زمانی این گروه می‌خواهد به لجاحت و خود بزرگ بینی و اصرار بر مخالفت با گفتگو و توافق ادامه دهد؟

وی تصریح کرد: تحریکات داخلی به مثابه ریختن بنزین روی آتش فتنه است که همه را می‌سوزاند و این خطرناک‌ترین چیزی است که لبنان را تهدید می‌کند، اما بدتر از آن برخی از سیاستمداران و فعالان رسانه و بعضی دیگر هستند که از درد و رنج لبنانی‌ها بهره برداری می‌کنند تا به دستاورد‌های ناچیز و پست سیاسی برسند.

بنابراین گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کرد نیروهایش از امروز رزمایشی در مرز‌های لبنان آغاز خواهند کرد.

مرکز مطالعات و آموزش اسرائیل دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی در گزارشی تخمین زده بود حزب الله حدود دو هزار فروند پهپاد دارد و پهپاد‌های حزب الله در پانزده سال گذشته افزایش زیادی داشته است.

بر اساس گزارش‌های قبلی منتشر شده در رژیم صهیونیستی، تل آویو از افزایش قدرت پهپادی حزب الله به شدت نگران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار