ارائه خدمات مشاوره‌ای به بیش از ۵ هزار نفر از شهروندان خراسان شمالی

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از ارائه خدمات مشاوره‌ای به ۵ هزار و ۷ نفر از شهروندان در طول ۹ ماهه امسال خبر داد.

سرهنگ سجاد نامور گفت: واحد‌های مددکاری و مشاوره کلانتری‌ها علاوه بر کاهش بار پرونده‌های قضایی نقش انکارناپذیری در کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی دارند.

او گفت:  امروزه حضور مشاور و مددکار پلیس به جهت جنبه‌های پیشگیری از جرائم در جامعه کاملاً احساس می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: کارشناسان مجرب مراکز مشاوره و مددکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در زمینه‌های مختلف ازجمله موضوعات روان‌شناختی، خانوادگی، فردی، حقوقی، انتظامی و غیره، خدمات مشاوره‌ای رایگان را به عموم هم استانی‌های گرامی ارائه می‌دهند.

سرهنگ نامور گفت: کارشناسان و مددکاران در مرکز مشاوره و مددکاری کلانتری‌های سطح استان از فروردین‌ماه امسال تا پایان آذرماه به تعداد ۵ هزار و ۷ نفر از شهروندان و هم استانی‌های خدمات مشاوره ای ارائه داده‌اند.

او گفت: این در حالی است که با تلاش کارشناسان و مددکاران این سازمان،  ۸۷ درصد از پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مددکاری کلانتری‌های استان به مصالحه ختم شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: در این مدت یک هزار و ۹۶۵ پرونده به دوایر مددکاری کلانتری‌های سطح استان ارجاع شده است که یک هزار و ۷۲۴ پرونده از کل پرونده‌های ارجاع شده به مددکاری کلانتری‌ها به صلح و سازش ختم شده است.

برچسب ها: مشاوره ، کلانتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.