تاوارس با بیان اینکه بازیکن صنعت نفت در بازی با استقلال خطایی انجام نداده گفت : داور پنالتی اشتباه گرفت.

ادسون تاوارس سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از ر.یارویی تیم های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران گفت : و داور در صحنه پنالتی اشتباه کرد زیرا بازیکن ما خطایی روی مهاجم تیم استقلال نکرد و شایسته این شکست خانگی نبودیم.

به گفته او امروز بازیکنان تیم آبادان در رویارویی با آبی پوشان پایتخت عملکرد خوبی داشتند و دفع توپ های فراوان دروازه بان حریف نیز نشان دهنده ی همین است و این در حالی بود که تیم استقلال موقعیت صددرصدی روی دروازه تیم صنعت نفت آبادان نداشت.

سرمربی صنعت‌نفت عامل ضعف تیم خود را نبود مهاجم گلزن اعلام کرد و گفت: سعی می‌کنیم با جذب بازیکن این ضعف را پوشش دهیم

کارت های زرد بلای جان استقلال

ساپینتو سرمربی استقلال تهران نیز در این نشست گفت : ما برای بازی بعدی سه بازیکن خود را به دلیل اخطار از دست دادیم و این نشان دهنده جدیت داور بود.

به گفته او بازیکنان تیم آبادان شهامت بالایی دارند و روحیه جنگندگی بسیار خوبی داشتند، اما به لحاظ فنی آن ها مستحق برد نبودند.

سرمربی استقلال تهران گفت : ۱۵ دقیقه اول جنگنده بودیم و بازی را کنترل کردیم اما در ۳۰ دقیقه دوم توپ‌های زیادی از دست دادیم.

ساپینتو گفت : بین دو نیمه صحبت با بازیکنان کردیم که به خود ایمان داشته باشند و چند تعویض بر اساس حرکات حریف انجام دادیم اما چمن ورزشگاه میزبان برای بازی سرعتی مناسب نبود و برای ما که بازی کنترلی انجام می‌دهیم بلند بود.

او معتقد بود تیمش در نیمه دوم سرعتی بازی کرده و با وجود خلق نکردن موقعیت‌های متعدد بر روی دروازه حریف لایق پیروزی بودند.

او در این باره بیشتر توضیح داد و تاکید کرد استقلال در نیمه دوم عالی بود و تیم حریف قصد داشت از روی اشتباه فردی بازیکنان استفاده کند در حالی که قبل از پنالتی داور می‌توانست یک پنالتی دیگر را بگیرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر برابر میهمانش استقلال تهران با یک گل شکست خورد و به این ترتیب صنعت نفت در رتبه ۱۵ و استقلال در رتبه ۲ جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران جای گرفت.

داور رقابت با استقلال پنالتی اشتباه گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.