در مراسمی یاد و خاطره شهید مولوی عبدالواحد ریگی در محل حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان گرامی داشته شد.

  حجت الاسلام اکبرپور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا امنیت به ویژه علما شهید شیعه و سنی گفت: امروز شاهد شهادت علما شیعه و سنی در کنار هم توسط مزدوران داخلی و خارجی هستیم که نیت آن‌ها تفرقه و گسستگی بین فرق و مذاهب اسلامی است.

وی افزود: تلاش دشمنان نظام مقدس اسلامی امروز در قالب نقشه‌های کاملا طراحی شده توسط سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و کشور‌های مرتجع منطقه است.

همچنین در این مراسم فرزند شهید مولوی عبد الواحد ریگی با اشاره به ویژگی‌های دینی و مردمی آن شهید گفت: عشق و محبت شهید مولوی ریگی به امام حسین (ع) شبب شد تا ایشان راه و سیره آن امام بزرگوار را انتخاب نماید و همچون حضرت امام حسین (ع) مظلومانه به شهادت برسد.

در این مراسم حجت الاسلام باقر بیک مدیر کل تبلیغات اسلامی استان نیز با اشاره به جایگاه شهید و شهادت و فرهنگ ایثار گفت: نیاز دین الهی و مکتب اسلام برای پیشبرد اهداف متعالی. خدایی نثار جان و مال برای احیاء دین خدا و دوام و قوام آن است.

وی افزود: شهید مولوی عبدالواحد ریگی یکی از پاسداران وحدت و احیا کننده دین خداست که با شهادت خود سبب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مکتب اسلام شد.

شهید مولوی عبد الواحد ریگی امام جمعه اهل سنت مسجد امام حسین (ع) خاش توسط ایادی مزدور و ضد انقلاب ظهر روز پنجشنبه ۱۷ آذر ماه ربوده و بعد از چند روز به شهادت می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار