فرمانده انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری سارق سیم برق فشار قوی و کشف دو قبضه سلاح در عملیات مأموران انتظامی شهرستان هلیلان خبر داد.

سردار دلاور القاصی مهر، فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم فشار قوی برق در سطح شهرستان هلیلان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی شهرستان هلیلان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی یک سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی وی را درمخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس انتظامی استان ایلام با اشاره به کشف ۴۰۰ متر سیم برق فشار قوی و کابل برق مسروقه از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات اولیه انجام شده به سرقت سیم و کابل برق در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم علاوه بر کشف سیم‌های مسروقه یکدستگاه موتور سیکلت سرقتی و ۲ قبضه سلاح فاقد مجوز نیز کشف شد.

سردار القاصی مهر در پایان با بیان اینکه امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همه آحاد جامعه است، اظهار داشت:پلیس با شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های ضروری و پلیسی شهروندان است و از همشهریان عزیز می‌خواهیم در صورت مشاهده یا اطلاع از وقوع جرم و یا تخلفی مراتب را بلافاصله به پلیس گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.