سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از عاملان و لیدر‌های اصلی ناامنی در میدان انقلاب خبر داد.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری چهار نفر از عاملان و لیدر‌های اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در میدان انقلاب خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند که در همین راستا فراخوان‌هایی با مضامین اعتراضی و به منظور ایجاد اغتشاش در حال شکل گیری بوده و است.

در ادامه شناسایی عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران نظم عمومی که با سوء استفاده و موج سواری بر اعتراضات مردم در فراخوان ۲۸ آذر ماه اقدام به تخریب و آتش زدن اموال و اماکن عمومی و دولتی و سر دادن شعار‌های هنجارشکنانه کرده بودند، در دستور کار سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.

با تلاش شبانه روزی و با اشراف اطلاعاتی ماموران جان بر کف مرکز عملیات سازمان اطلاعات فاتب، روز گذشته ۴ نفر از لیدر‌ها و عاملان اصلی اغتشاشات در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند».

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده و این سازمان با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آن‌ها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت.

در پایان از ملت عزیز درخواست می‌شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲، آدرس وب سایت:aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۱
درود بر ملت ایران که با دست خالی صد روز مبارزه کردن
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۷:۳۸ ۰۴ دی ۱۴۰۱
دستتون بی بلا ،مبارزه با تجزیه طلبان و براندازها و تروریستها و داعشی صفتان مزدور و داعشیهای پست فطرت همچنان باید ادامه داشته باشد و اعدام شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۰۴ دی ۱۴۰۱
این منافق های نجس مرتد تروریست داعشی صفت بهتر است در ملا عام گردن زده شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۴ دی ۱۴۰۱
سلام ،

برای استمرار این امنیت توسط مسوولین مربوط ،

باید عملیات کاملا تعریف شده باشد ،


قرآن کریم ، سوره تو به :
قُلۡ هَلۡ تَرَبَّصُونَ بِنَآ إِلَّآ إِحۡدَى ٱلۡحُسۡنَيَيۡنِۖ وَنَحۡنُ نَتَرَبَّصُ بِكُمۡ أَن يُصِيبَكُمُ ٱللَّهُ بِعَذَابٖ مِّنۡ عِندِهِۦٓ أَوۡ بِأَيۡدِينَاۖ فَتَرَبَّصُوٓاْ إِنَّا مَعَكُم مُّتَرَبِّصُونَ ،


برای نیل به این آرمان الهی ،
خلع ید علمدار قدمی اساسی است ،

پیمان اشراقی.
آخرین اخبار