مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی برای اخذ مجوز‌های مربوطه فرصت دارند.

علی‌اکبر هاشمی‌جواهری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی برای اخذ مجوز‌های مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوز‌ها با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او در خصوص فعالیت باشگاه‌ها در استان، افزود: در سطح استان و مشهد سهم عمده‌ای از ورزش به دوش باشگاه‌های ورزشی است و خدمات شایانی را به استان ارائه می‌دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: باشگاه‌هایی وجود دارد که مجوز نداشته یا تاریخ مجوز آن‌ها منقضی شده است. به جهت انجام نظارت بهتر و اینکه مردم در استفاده از خدمات باشگاه‌ها با مشکلی مواجه نشوند، بنا شد باشگاه‌های مجوزدار و بدون مجوز تفکیک شوند.

هاشمی‌جواهری با بیان اینکه حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان از باشگاه‌هایی که مجوز دارند افزایش پیدا خواهد کرد، بیان کرد: با همکاری نهاد‌های نظارتی در پی معرفی باشگاه‌هایی که مجوز دارند، در سایت اداره کل ورزش وجوانان هستیم. ضمن اینکه باشگاه‌هایی که مجوز فعالیت ندارند تا پایان دی بری اخذ مجوز‌های مربوطه فرصت دارند و در صورت عدم دریافت مجوز‌ها با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: در باشگاه‌ها برخی چارچوب‌ها رعایت نمی‌شود. به عنوان مثال از مربی‌هایی که مجوز فعالیت دارند استفاده نمی‌کنند و برخی مکمل‌ها استفاده می‌شود که سلامت جامعه را به خطر می‌اندزد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تاکید کرد: اخیرا بارگذاری مدارک از طریق سایت امکان پذیر است و باشگاه‌ها برای اخذ مجوز‌های قانونی باید به سایت اداره کل ورزش و جوانان مراجعه کنند. تلاش ما تسهیل این امر است در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با امور باشگاه‌ها تماس بگیرند.

هاشمی‌جواهری اظهار کرد: اخیرا بارگذاری مدارک از طریق سایت امکان پذیر است و این موضوع موجب تسهیل و سرعت فرآیند صدور مجوز‌ها شده است. باشگاه‌ها برای اخذ مجوز‌های قانونی باید به اداره ورزش و جوانان شهرستان خود مراجعه کنند و پس از تکمیل درخواست اقدام به بارگذاری مدارک نمایند. تلاش ما تسهیل این امر است در صورت بروز هرگونه مشکلی می‌توانند با امور باشگاه‌ها تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.