نماینده ولی فقیه در گیلان انقلابی ماندن را بسیار مهمتر از انقلابی بودن دانست و گفت: شهدا مصداق عینی وفاداری به آرمان‌های انقلاب هستند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم وداع با یک شهید گمنام در گلزار شهدای رشت نقش انقلاب اسلامی در نهادینه کردن مکتب پیامبر عظیم الشأن اسلام و تبلور آموزه‌های اصیل اسلامی را تشریح کرد.

او با بیان اینکه انقلابی ماندن بسیار مهمتر از انقلابی بودن است، گفت: در طول ۴۳ سال گذشته دیدیم که چه بسیار افراد انقلابی از راه انقلاب بازماندند و چه نیرو‌های عظیم و جدیدی به جرگه انقلاب پیوستند.

امام جمعه رشت شهدا را مصداق عینی وفاداری به آرمان‌های انقلاب دانست و افزود: این وفاداری تا نثار جان در عرصه جهاد و شهادت تجلی یافت و درس آزادگی و ارزشمداری را به همگان ارزانی داشت.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به اغتشاشات اخیر، مشارکت در این جریان بازدارنده را نوعی بازماندن از مسیر انقلاب اعلام و تصریح کرد: دشمنان انقلاب و ملت از تمامی ابزار‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی برای به انحراف کشاندن نسل جدید استفاده کردند.

به گفته او، تجربه نشان داده که تنها ولایتمداری و تأسی از رهنمود‌های رهبری است که می‌تواند افراد را در برابر این امواج سهمگین تبلیغاتی مصون دارد.

در ادامه این مراسم حاضران با نوحه سرایی و عزاداری یاد شهدای بزرگ این سرزمین را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان‌های والای انقلاب تجدید میثاق کردند.

استان گیلان همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان ۳ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر‌های رستم‌آباد، لوشان و فومن خواهد بود.

سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۳ جمادی‌الثانی ۱۴۴۴ هجری قمری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.