رییس کل دادگستری فارس در سفر به شهرستان فسا و بازدید از حوزه قضایی ششده و قره بلاغ این شهرستان از راه اندازی نمایندگی اداره ثبت و اسناد در این بخش خبر داد.

حجت اسلام و المسلمین موسوی در ادامه این سفر یک روزه در راستای پیگیری حقوق عامه از محور حادثه خیز روستای اکبراباد به ششده قره بلاغ و فسا به جهرم حدفاصل گردنه سنان نیز بازدید کرد و ضمن هشدار جدی و مهلت یک ماه به به روسای ادارات راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده ایی فسا در خصوص ایمن سازی این محور‌ها خواستار طرح موضوع در شورای پیشگیری از وقوع جرم در شهرستان و همکاری مسئولان شهرستان جهت ایمن سازی این مسیر‌های حادثه خیز شد.

رییس شورای قضایی استان فارس همچنین با دیدار از دو واحد تولیدی راکد شهرستان از طرح موضوع مشکلات این واحد‌ها در کارگروه مشترک دادگستری، دستگاه‌های اجرایی و اتاق بازرگانی استان خبر داد و گفت: در صورتی که مدیران این واحد تولید ۶ درصد از بدهی بانکی خود را پرداخت نمایند حساب آن‌ها فعال و برای ادامه فعالیت این واحد‌های تولیدی نیز تسهیلات پرداخت خواهیم کرد.

او در ادامه با حضور در موسسه فرهنگی و خیریه بیت الاحزان روستای امیر حاجیلو شهرستان فسا توجه به مسائل فرهنگی بالاخص آشنایی جوانان با سیره حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار علیهم السلام را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه مسئولان به برنامه‌های فرهنگی شد.

رییس کل دادگستری فارس همچنین در قالب میز خدمت مدیران مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۵۰ نفر از اهالی بخش ششده قره بلاغ را در ملاقات چهره به چهره بررسی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار