مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس از برگزاری مجموعه برنامه‌های ادبی در قالب کاروان روایت حبیب خبر داد و گفت: در همه سال‌های گذشته فارسی‌ها پیشتاز تکریم سردار شهید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

هاشم کرونی گفت: در آستانه سومین سالگرد عروج جاودانه سردار دلها، شهر شیراز و استان فارس میزبان کاروان روایت حبیب است و برنامه‌های ادبی سهم ویزه‌ای در این کاروان دارند.

او گفت: ادبیات بخش محوری همه رویداد‌های فرهنگی استان است و در این رویداد نیز برنامه‌های مهمی به ادبیات علی الخصوص ادبیات داستانی اختصاص یافته که عمده این رویداد‌ها با حضور سارا عرفانی نویسنده جوان ادبیات انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد و بخشی نیز به کارگاه‌های آموزشی اختصاص خواهد داشت.

کرونی، کارگاه‌های آموزشی روایت نویسی برای فعالین حوزه ادبیات پایداری و تاریخ شفاهی و آموزش روایت نویسی برای نوجوانان را فعالیت‌های آموزشی این رویداد خواند و گفت: در کنار این برنامه‌های آموزشی قرار است نشست نقد کتاب «ایمان مریم» با حضور سارا عرفانی و بیژن کیا برگزار شود

او گفت: محوری‌ترین برنامه ادبیات در کاروان روایت حبیب، نشست پاورقی است که به نقد و گفتگو پیرامون کتاب‌های «حافظ دلها» تولید دفتر تاریخ شفاهی شیراز و «قاف» از آثار منتشر شده توسط انتشارات انقلاب اسلامی اختصاص دارد و با حضور سارا عرفانی، ساجده تقی زاده و هاشم کرونی برگزار خواهد شد.

دومین رویداد ملی کاروان هنری «روایت حبیب» همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها و در آستانه سومین سالگرد عروج جاودانه سردار دل‌ها در شهر شیراز و استان فارس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.