حوزه هنری آذربایجان غربی تولید فیلم کوتاه را در دستور کار دارد

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: حوزه هنری استان تولید ۸ فیلم کوتاه را در بخش‌های مستند، انیمیشن و کوتاه در دستور کار دارد.

احد هوشمند رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: واحد هنر‌های تصویری این نهاد تا پایان سال جاری تولید ۸ عنوان فیلم کوتاه در بخش‌های مستند، انیمیشن و کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای را در اولویت و دستور کار خود دارد.

وی اضافه کرد: فیلم‌های مستند «گردان جندالله» به کارگردانی سینا حسین پور با موضوع نقش گردان‌های مردمی در مبارزه با گروه‌های ضد انقلاب و «اورمیانا» به کارگردانی مهدی حیدری با نگاهی اجتماعی به مساله خشک شدن دریاچه ارومیه به بهانه بررسی زندگی آرتمیا از جمله فیلم‌هایی هستند که در واحد هنر‌های تصویری حوزه هنری آذربایجان غربی در دست تولید است.

هوشمند ادامه داد: حوزه هنری آذربایجان غربی همچنین تولید فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای «اهدای زندگی» به کارگردانی فیروزه قاسمی با موضوع اهدای عضو، «بالاتر از عشق» به کارگردانی امین اسدی با موضوع سرپرستی فرزندان، «خونه رنگ پریده» به کارگردانی احسان سلطانی با موضوع اعتیاد، «سکوت بی ادعا» به کارگردانی سعید علی‌نژاد با موضوع پدر و انیمیشن‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای «بلاک و نقطه‌ها» را به ترتیب به کارگردانی محمد کاظمی و محسن پورحسن با موضوع فضای مجازی و انسجام ملی را در دستور کار خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.