طرح آزادسازی مجموعه‌های آموزشی و ورزشی با رویکرد خانواده محوری در سمنان اجرا شد.

دسترسی آسان والدین و دانش آموزان به فضا‌های ورزشی، ایجاد نشاط شادابی و امیدآفرینی در خانواده‌ها، غنی سازی اوقات فراغت، پیشگیری از اضافه وزن و چاقی، اجرای فعالیت‌های ورزشی جهت ارتقای سواد حرکتی و ترویج و توسعه ورزش همگانی از اهداف این طرح است و تاکنون در در ۳ سالن ورزشی شهر سمنان اجرا شده است.

حمیدرضا شمس الدین کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان گفت: خانواده‌ها در گروه‌های مجزای پدران و پسران و دختران و مادران در روز‌های جمعه می‌توانند بصورت رایگان از ساعت ۸ تا ۲۳ از امکانات سالن‌های ورزشی منتخب برای ورزش‌های فوتبال، والیبال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون و هفت سنگ و سایر ورزش‌های سالنی، توپی و دسته جمعی استفاده کنند.

برای ثبت نام و هماهنگی کافیست گروه‌های متقاضی با معرفی یک سرپرست یا مسئول به تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان برای تعیین وقت و تحویل سالن اقدام کنند.

شمس الدین خاطرنشان کرد: هم اکنون سالن ورزشی زنده یاد توکلی در شهرک گلستان جنب دبیرستان امامی، سالن پوریای، ولی در منطقه جهادیه و خیابان پیر نجم الدین و سالن آزادی در بلوار شریف واقفی سمنان برای این طرح در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.